Nazwa forum

Forum PBF o tematyce słynnej anima Naruto


#1 2011-01-22 14:40:50

Hachiro

Administrator

Zarejestrowany: 2011-01-22
Posty: 5
Punktów :   

Ranga C

Konoha Hi-Ru
Dość prosta technika. Polega na stanięciu na rękach a następnie zasypaniu przeciwnika gradem kopnięć.


Omote Renge
Potężna technika. Polega na unieruchomieniu przeciwnika znajdującego się aktualnie w powietrzu (np. za pomocą bandaży, jak zrobił to Lee) po czym spadając głową ku ziemi razem z wrogiem, zacząć wirować i wbić wroga w ziemię.
Omote Renge to obusieczna broń, ponieważ rani tak użytkownika jak i wroga, lecz rany doznane przez użytkownika nie są tak dotkliwe jak te których doznaje oponent.

Konoha Bannou
Polega na szybkim kopnięciu przeciwnika, skupiając chakre w nodze i odrzucając go na niewielką odległość.

Hayabusha Otoshi
Podczas spadania, unieruchamia się przeciwnika, trzymając się go i używając go jako amortyzatora, by samemu nie doznać obrażeń od upadku.

Ashi Kashira
Prosta, lecz silna technika Taijutsu. Polega ona na zadaniu bardzo mocnego ciosu nogą w głowę przeciwnika. Efekty są bardzo drastyczne.

Katari Ikuzo
Technika polegająca na szybkim ataku łokciem w żebra przeciwnika, przewracając go.

Konoha Daisenpuu
Technika podobna do Konoha Senpuu, jednak tym razem użytkownik wykonuje 3 szybkie, precyzyjne i potężne kopnięcia w przeciwnika. Bardzo trudna do zablokowania, gdyż wszystkie 3 kopnięcia są wyprowadzane w mgnieniu oka, praktycznie nie dając przeciwnikowi czasu na reakcje. Wymaga to jednak naprawdę dużej szybkości


Osiem Bram Chakry:
Dzięki bramom chakry można wznieść swoje umiejętności bojowe na niezwykły poziom, lecz jest to również ryzykowne, gdyż zbyt długie używanie ich może zakończyć się dla użytkownika poważnymi kontuzjami, a nawet śmiercią.

Gdy kończy się dozwolony czas używania bramy, należy ją wyłączyć lub aktywować następną. Można pozostawić bramę otwartą przez 2 tury dłużej, lecz kończy się to kontuzją. Za przekroczenie maksymalnego czasu użytkowania o 2 tury, ciało użytkownika doznaje poważnych kontuzji.

Pierwsze 3 bramy można opanować na poziomie gennina, kolejne 2 na poziomie Chunnina, Kolejne 2 na poziomie Jounina, ostatnią bramę można opanować na poziomie Sannina.

Brama nr.1 - Brama Otwarcia (Initial Gate) - ta brama umiejscowiona jest w lewym płacie mózgu, po jej otwarciu mózg przestaje kontrolować użycie mięśni.
Siła, Szybkość, Zwinność, Atak, Obrona zwiększają się o 20 pkt. Trwa 4 tury.

Brama nr.2 - Brama Odpoczynku (Heal Gate) - jest umiejscowiona w prawym płacie mózgu, przy tej bramie energia zostaje jeszcze wzmocniona.
Siła, Szybkość, Zwinność, Atak, Obrona zwiększają się o 20 pkt.(Nie sumuje się z poprzednimi bramami) Trwa 3 tury.
Regeneruje 10% pkt życia na turę.

Brama nr.3 - Brama Życia (Life Gate) - przy jej otwarciu całe ciało się czerwieni, co świadczy o wysokiej temperaturze ciała, co oznacza wielki wysiłek ale i sięgnięcie do głębi siły.
Siła, Szybkość, Zwinność, Atak, Obrona zwiększają się o 40 pkt.(Nie sumuje się z poprzednimi bramami) Trwa 4 tury. Można użyć techniki Ura Renge.

Brama nr.4 - Brama Bólu (Harm Gate)
Siła, Szybkość, Zwinność, Atak, Obrona zwiększają się o 60 pkt.(Nie sumuje się z poprzednimi bramami) Trwa 3 tury.
Użytkownik przestaje odczuwać ból.

Brama nr.5 - Brama Zamknięcia (Limit Gate)
Siła, Szybkość, Zwinność, Atak, Obrona zwiększają się o 80 pkt.(Nie sumuje się z poprzednimi bramami) Trwa 3 tury.


Brama nr.6 - Brama Radości (View Gate)
Siła, Szybkość, Zwinność, Atak, Obrona zwiększają się o 100 pkt.(Nie sumuje się z poprzednimi bramami) Trwa 3 tury.
Można użyć techniki Asa Kujaku.

Brama nr.7 - Brama Szoku (Wonder Gate)
Siła, Szybkość, Zwinność, Atak, Obrona zwiększają się o 150 pkt.(Nie sumuje się z poprzednimi bramami) Trwa 3 tury.

Brama nr.8 - Brama Śmierci (Deaht Gate) - jest umiejscowiona w sercu, otwarcie tej bramy gwarantuje uzyskanie maksimum mocy, ale również pewną śmieć, gdyż powoduje znaczne nadużycie serca.
Siła, Szybkość, Zwinność, Atak, Obrona zwiększają się o 500 pkt.(Nie sumuje się z poprzednimi bramami) Trwa 2 tury.
Po 2 turach, użytkownik umiera.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.zdrowiepum.pun.pl www.poapkrakow.pun.pl www.fizjoterapia07.pun.pl www.samstudchemul.pun.pl www.zamuramizk.pun.pl